If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги аз съм на работа събота и неделя ! Аз така си и очаквах жалко щото днес ще я пастирвам и не беше лошо да се поснима малко ! На вас ви желая интересна среща и този път качете повече матри'ал !
Ами дотук има 9 166-тици, които са потвърдили и още 2 -евентуални, така че ще сме там някъде - 10-тина коли. Освен това ще ни гостува и една 156-тица, а Пинко сигурно ще е с Жип-а.
Пинко няма да е с Жипката, щото от днес до понеделник ще разтрива тоз севернохамерикански фтомобил.
Апропо, бъдещата 169 вероятно ще е баш на неговата платформа.
Егати изрода е тва ! Искам и аз да съм вътре в него и ако може малко повече инфо , че ми стана интересно !!!!
Ми ако дойдеш на срещата, щи дам едно кръгче
Иначе:
Cadillac CTS 3.6 VVT AWD Sport Luxury
V6, директно впръскване, DOHC, 4 клапана на цилиндър, променливи фази на валовете, двойно задвижване (нормално 75% отзад, 25% отпред, с възможност до 100% на всяка ос)
6-степенен автомат
311 коня при 6400 оборота
374 Нм при 5200 оборота
ускорение 0-100 за 6,3 секунди
Максимална скорост 249 км/ч
Тегло 1880 кг
Много добре върви, и лежи на пътя удивително добре, като много голяма и много тежка 159-ка
Не е ли малко късно максимума на въртящия момент - чак при 5200?
Няма как да е по-рано - това е късоходов (94 х 85,6 мм), високооборотен бинзинов мотор с много висока литрова мощност. Напълно нетипичен за хамерикански автомобил матор.
При яко настъпване автомата превключва възходящо чак при 7200 оборота - как ти се струва?
Comment